Питання та відповіді
Що таке «кешбек» і як він працює?
Кешбек - це повернення покупцеві частини вартості товару після покупки. Ми наводимо в магазини покупців, за що отримуємо комісію, частиною якої ділимося з тобою.
Припустимо, ти купив (а) телефон за 10 000 гривень і за цю покупку Кешбек = 5%. 5% - 500 гривень, а це вже непогана економія і вони твої. І головне - це реальні гроші, які можна вивести.
Скільки грошей мені буде повернуто з покупки?
Розмір кешбеку залежить від умов магазину. Це може бути відсоток від суми замовлення або фіксована сума. Точний розмір кешбеку вказано на сторінці магазину.
Скільки зараховуються кешбек і як його вивести?
Гроші можна вивести в особистому кабінеті на мобільний телефон або гривневу карту українського банку. Кешбек буде зарахований протягом 1-3 днів робочих днів. У рідкісних випадках 5-10 робочих днів. Якщо минуло більше часу наша служба [email protected] - допоможе;)
Коли я зможу забрати свій кешбек?
Кешбек можна вивести після підтвердження покупки магазином. У більшості випадків магазини підтверджують покупку протягом 50-55 днів. Відразу після підтвердження кешбек буде доступний в особистому кабінеті.
Що потрібно зробити для отримання кешбеку?
Для початку необхідно зареєструватися. Далі перед покупкою перейди в магазин через спеціальну кнопку в магазині через GetProfit і зроби замовлення. Кешбек буде нарахований автоматично на твій рахунок в GetProfit.
Яка мінімальна сума виводу?
Мінімальна сума виводу на телефон і карти українських банків - 25 грн. Чим більше тим краще!
Звідки береться кешбек? Навіщо магазину платити покупцеві?
На рекламу припадає істотна частка бюджету будь-якого магазину. Він може витратити гроші на банер, оголошення в журналі або винагороду партнеру, який приведе покупця. GetProfit - якраз такий партнер. Нам платять за залучення клієнтів, а ми віддаємо більшу частину своєї винагороди тобі - у вигляді кешбеку.
Я оплачу замовлення при отриманні на «Новій пошті» або післяплатою, мені нарахують кешбек?
Кешбек буде зафіксований і нарахований успішно в українських інтернет-магазинах. У закордонних інтернет-магазинах потрібно оформляти й відразу оплачувати замовлення для успішного отримання кешбеку.
В якій валюті виплачується кешбек?
Кешбек виплачується в гривнях. Якщо замовлення оплачується в іноземній валюті, то сума кешбек конвертується в гривні за курсом Нацбанку України на день покупки.
Чи буде зарахований кешбек при оформленні замовлення в магазині по телефону?
Ні, за замовлення, оформлені по телефону, магазини не виплачують винагороду.
Щоб отримати кешбек, необхідно оформляти замовлення тільки через кошик магазина.
Що робити в разі необхідності зміни замовлення?
Потрібно спочатку скасувати старе замовлення, а потім заново перейти в магазин через GetProfit і оформити нове замовлення.
Моє замовлення не підтверджений магазином і кешбек анульований. Чому?
Магазин не підтверджує замовлення й анулює кешбек, якщо при звірці замовлень визнав, що покупка здійснена не відповідно до правил сервісу та / або магазину.
Звернись до служби підтримки GetProfit https://getprofit.com.ua - ми допоможемо розібратися, чому так сталося, і чи можна виправити ситуацію.
Чому замовлення відобразилося з іншого сумою?
Іноді інформація про замовлення може передаватися нам від партнерської мережі магазину не в повному обсязі (в сумі замовлення може бути вказано 0 грн), або без урахування подробиць оформлення та оплати замовлення (застосування промокодом, знижки).
Не варто переживати в подібних випадках - при підтвердженні замовлення магазином, або раніше, всі цифри буде відкориговано відповідно до фактичної вартості товару або послуги, Кешбек буде нарахований в правильному розмірі.
Чому я бачу повідомлення, що нарахування кешбеку перешкоджає AdBlock або інший блокатор реклами?
Таке повідомлення може з'явитися, якщо у твоєму браузері встановлено якесь розширення, що блокує рекламу. Це не обов'язково Adblock. Спробуй відключити всі сторонні розширення та повторити спробу переходу в магазин. Браузер Opera має власний блокувальник реклами. Браузер Yandex за замовчуванням має кілька встановлених блокувальників реклами.
Ще однією причиною можуть бути включені функції «Антибаннер» і «Захист від збору даних» в настройках антивіруса Kaspersky Internet Security.