Клієнтська угода (ПУБЛІЧНА ОФЕРТА) GetProfit​

Ця Угода є офіційним письмовим публічною офертою Організатора веб сервісу GetProfit (https://getprofit.com.ua), адресованій невизначеному колу осіб - Користувачам сервісу GetProfit (далі разом «Сторони», окремо «Сторона»).

Будь ласка, уважно прочитайте всі пункти цієї Угоди, перед його прийняттям і початком використання сервісу GetProfit.

Використання Сервісу допускається лише на умовах цієї Угоди.

Якщо Користувач не приймає Угоду в повному обсязі, Користувач не має права використовувати Сервіс і зобов'язаний припинити використання.

Використання Сервісу з порушенням (невиконанням) будь-якої умови цієї Угоди заборонено.

 

ТЕРМІНИ І ВИЗНАЧЕННЯ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ В ЦЬОМУ ДОГОВОРІ

Для забезпечення повного і однозначного розуміння цієї Угоди, нижче наведені визначення термінів і понять, які використовуються у цій Угоді та в усіх сервісах Сайту:

GetProfit​ - безкоштовний маркетинговий електронний ресурс, розташований в мережі Інтернет за адресою https://getprofit.com.ua, що надає послуги, що дозволяють його Користувачам повернути частину витрачених грошей з покупок, скоєних в інтернет-магазинах Партнерів / Рекламодавців, представлених в сервісі GetProfit (Далі - Сервіс).

Партнери / Рекламодавці - господарюючі суб'єкти (інтернет-магазини, торгові майданчики різних форматів), розмістивши інформацію про свої товари / послуги, що пропонуються до реалізації Користувачам із залученням Сервісу.

Кешбек - повернення частини вартості покупки в інтернет магазинах у вигляді грошових коштів.

Адміністрація - група осіб, які є співробітниками Сервісу. Адміністрація уповноважена виконувати будь-які операції з акаунтами користувачів в рамках цієї Угоди.

Користувач - фізична особа, зареєстрована на сервісі.

Аккаунт Користувача - або «Аккаунт» - всі функції Сервісу, доступні Користувачеві після проходження процедури реєстрації на сервісі.

Реферальне посилання - інструмент залучення нових користувачів, що дозволяє отримувати винагороду за приведених і зареєстрованих в сервісі користувачів.

Віртуальний рахунок - рахунок Користувача в межах Сервісу, у якому фіксуються надходження Кешбеку і його поточний статус.

Розрахунковий рахунок Користувача - особистий рахунок Користувача, на який Користувач виводить Кешбек з Віртуального рахунку.

Фіктивна дія - будь-якого роду шахрайська дія, підсумком якої є незаконне отримання Кешбек.

 

1. АКЦЕПТ УГОДИ

1.1. Дана Угода набирає чинності з моменту опублікування в межах Сервісу за адресою: https://getprofit.com.ua/uk/pages/terms

1.2. Дана Угода діє протягом усього періоду експлуатації Сервісу Користувачем.

1.3. Натискаючи кнопку «Зареєструватися», Користувач підтверджує, що він досяг повноліття, має достатньо дієздатності та правоздатності відповідно до законодавства своєї держави, а також зобов'язується не допускати до користування Сервісу неповнолітніх, неправоздатних, недієздатних (в тому числі обмежено дієздатних), і особисто несе відповідальність за допуск таких людей до користування Сервісом.

1.4. Натискаючи кнопку «Зареєструватися», Користувач підтверджує, що він проінформований і дає свою згоду на те, що дана Угода може бути змінена Розробником в будь-який час.

1.5. Факт натискання кнопки «Зареєструватися» підтверджує, що Користувачеві зрозумілі всі його права і обов'язки в повному обсязі, і він беззастережно приймає умови цієї Угоди.

1.6. Акцепт умов Угоди рівносильний укладенню двосторонньої письмової Угоди користувача між Сервісом і Користувачем.

 

2. Загальні положення

2.1. Сервіс не здійснює торговий процес, не є ні продавцем, ні представником продавця, не впливає на цінову політику своїх Партнерів / Рекламодавців і не керує умовами, встановленими Партнерами / Рекламодавцями.

2.2. Сервіс не несе відповідальності за якість придбаних товарів та послуг на сайтах своїх партнерів / Рекламодавців.

2.3. Сервіс не відповідає за терміни доставки замовлених на сайтах партнерів / Рекламодавців товарів і послуг, за цінові зміни і умови продажу; не приймає товарних рекламацій; не бере участі в торгових взаєминах між Користувачем (покупцем) і Партнером / Рекламодавцем (продавцем).

2.4. Сервіс дозволяє економити на покупках в інтернет магазинах, шляхом виплати користувачеві Кешбек. Кешбек формується за рахунок комісії, яку отримує GetProfit від магазину, в якому було придбано виріб (товар/послугу), при покупці, укладеної з дотриманням всіх умов, при відсутності повного або часткового повернення товару (або відмови від послуги ).

2.5. Велика частина комісії, отриманої Сервісом від магазину, переходить користувачу в особистий аккаунт на сервісі. Сервіс ніколи і ні за яких умов не стягує ніякої плати з своїх користувачів. Послуги Сервісу по отриманню Кешбек для Користувача абсолютно безкоштовні.

2.6. Для отримання Користувачем Кешбек, необхідно перейти за посиланням Сервісу на обраний сайт Партнера / РЕКЛАМОДАВЦЯ і зробити там покупку, виконуючи рекомендації по здійсненню покупки, зазначені на сторінці конкретного Партнера / Рекламодавця.

2.7. Процес отримання Кешбек займає близько 4-5 тижнів, однак в окремих випадках термін зарахування може бути пролонгований, з незалежних від Сайту обставинам.

2.8. Якщо Партнер / Рекламодавець не передає інформацію по здійсненим покупкам Сервісу (у випадках, коли магазин не зміг визначити джерело переходу або вважає, що перехід не став причиною покупки), Сервіс не несе відповідальності за не нарахований Кешбек.

 

3. УМОВИ УЧАСТІ В СЕРВІСІ

3.1. Учасником Сервісу може бути тільки фізична особа, яка досягла 18 років і володіє повною дієздатністю. Зареєструвавшись на сервісі і отримавши Обліковий запис, Користувач тим самим підтверджує, що є повнолітньою фізичною особою і має повну дієздатність.

3.2. Користувач, який бажає стати Учасником Сервісу, повинен зареєструватися на Сайті, вказавши адресу своєї електронної пошти (e-mail) і пароль. Реєстрація також здійснюється за допомогою акаунтів в соціальних мережах (Google, Facebook). Після завершення реєстрації для Користувача створюється обліковий запис з внутрішнім Віртуальним рахунком, на який буде зараховуватися Кешбек по здійсненим покупкам з використанням Сервісу.

3.3. Після реєстрації і створення облікового запису Користувач стає Учасником Сервісу і на нього повністю поширюються умови цієї Угоди, з усіма змінами та доповненнями які періодично вносяться в нього.

3.4. Вказуючи адресу електронної пошти (e-mail) і надаючи необхідну інформацію, Користувач тим самим підтверджує, що всі зазначені ним дані є повними, достовірними, коректними і надані їм особисто.

3.5. Користувач погоджується з тим, що Сервіс, його Партнери та / або треті особи, з якими у Партнерів Сервісу укладені відповідні договори / угоди, не несуть відповідальність за будь-які невірні і / або некоректні відомості, зазначені Користувачем при реєстрації в сервісі.

3.6. Реєструючись на сервісі, Користувач погоджується з тим, що в процесі взаємодії з Сервісом і Адміністрацією забороняється: вживати нецензурну лексику, ображати, принижувати честь і гідність, погрожувати, чинити тиск, паплюжити ім'я і шкодити репутації Сервісу. У разі порушення вищевказаних умов, Адміністрація Сервісу уповноважена видалити Обліковий запис Користувача, з поверненням або без повернення коштів на балансі Віртуального рахунку.

3.7. Приймаючи цю Угоду, Користувач дає повну і беззастережну згоду на обробку та використання Персональних даних Користувача, згідно з відповідним розділом 14 цієї Угоди.

 

4. РЕЄСТРАЦІЯ В СЕРВІСІ. ВИДАЛЕННЯ ОБЛІКОВОГО ЗАПИСУ

4.1. Участь Користувача в сервісі є добровільною і безкоштовною. При використанні Сервісу і здійсненні покупок з використанням облікового запису Користувача Сервісу мається на увазі, що покупки робить Користувач Сервісу, що відповідає даному обліковому запису.

4.2. Адміністрація Сервісу залишає за собою право відмовити в реєстрації без пояснення причин, а також видалити Обліковий запис Користувача Сервісу в разі, якщо визнає, що надані відомості не є достовірними, коректними. А також у разі, якщо будуть зафіксовані будь-які штучні відомості, дублююча інформація, а також будь-які дії з боку Користувача, який здійснює реєстрацію в сервісі, визнані Адміністрацією Сервісу облудними або вводять в оману.

4.3. Якщо з яких-небудь причин адреса електронної пошти або інші дані Користувача, зазначені при реєстрації, змінюються або більше не актуальні, їх слід змінити в облікового запису Сервісу.

4.4. Адміністрація Сервісу має право на свій розсуд видаляти Облікові записи користувачів, які є неактивними тривалий час.

4.5. Неактивним Обліковим записом Користувача беззастережно визнається Рахунок Користувача, з використанням якого не було скоєно жодного відвідування Сервісу протягом 6 (шести) місяців з дати реєстрації на сервісі або останнього відвідування Користувача.

4.6. Зареєструвавшись в сервісі і отримавши Обліковий запис, Користувач тим самим погоджується з тим, що на адресу електронної пошти, вказану ним при реєстрації в сервісі, або іншим способом, визначеним Користувачем при реєстрації, будуть направлятися Повідомлення Сервісу. Користувач має право відмовитися від отримання повідомлень Сервісу, здійснивши необхідні зміни в налаштуваннях свого облікового запису, за винятком повідомлень, що відносяться до зміни пароля, фінансовим взаєморозрахунках та інших важливих операцій.

4.7. Адміністрація Сервісу залишає за собою право видалити Обліковий запис Користувача в разі, якщо з яких-небудь причин доставка Повідомлень Сервісу неможлива, в тому числі, в разі відмови Користувача від отримання повідомлень Сервісу.

4.8. Користувачеві забороняється повідомляти третім особам логін і пароль від свого облікового запису, зберігати їх на чужих комп'ютерах, телефонах або планшетах. В іншому випадку, Сервіс не несе відповідальності за можливі збитки, завдані Користувачеві внаслідок несанкціонованого доступу до його облікового запису.

4.9. Видалення облікового запису за бажанням Користувача здійснюється після його відповідного звернення до Адміністрації за допомогою листа до Служби підтримки [email protected].

4.10. При видаленні облікового запису з ініціативи Користувача або Адміністрації сервісу, дані Користувача будуть недоступні.

4.11. Позитивний баланс Віртуального рахунку, в разі його невикористання до видалення облікового запису, анулюється і поверненню не підлягає.

 

5. ВІРТУАЛЬНИЙ РАХУНОК

5.1. Після реєстрації в сервісі Користувач отримує доступ до Особистого Кабінету, де створюється Віртуальний рахунок, на якому відображається Кешбек за покупки, здійснені Користувачем за допомогою Сервісу.

5.2. Кешбек відображається на Віртуальному рахунку в Історії покупок Користувача автоматично, на підставі даних про покупки, переданих в базу Сервісу Партнерами / Рекламодавцями і / або третіми особами, їх представниками.

 

6. НАРАХУВАННЯ Кешбек

6.1. Кешбек нараховується за покупки, здійснені з використанням Сервісу, за умови переходу на сайт Партнера / Рекламодавця по посиланню розміщеному в сервісі (кнопка «Перейти на сайт»), в рамках однієї сесії браузера, при виконанні всіх рекомендацій Сервісу і умов Магазину.

6.2. Сервіс не несе відповідальності за умови здійснення покупок в Магазинах Партнерів / Рекламодавців. Інформація про умови здійснення покупок в Магазинах Партнерів / Рекламодавців надходить Сервісу від Партнерів / Рекламодавців.

6.3. Підставою нарахування Кешбек на Віртуальний рахунок Користувача є факт підтвердження покупки на сайті Партнера / Рекламодавця з використанням Сервісу, повна і належна оплата покупки, отримання покупки Користувачем.

6.4. Нарахування Кешбек не гарантоване при здійсненні покупки без дотримання рекомендацій Сервісу і умов Магазину Партнера / Рекламодавця, зазначених на сторінці відповідного Магазину.

 

7. УМОВИ НЕ ЗАЛіКУ ПОКУПОК

7.1. Причини, за якими Магазин Партнера / РЕКЛАМОДАВЦЯ має право не зарахувати покупки на користь Сервісу, внаслідок чого сервісу не буде перерахована комісія, з якої виплачується Кешбек Користувача:

7.1.1. Користувачем не дотримано рекомендації Сервісу і правила Магазину, зазначені на його сторінці (звідки відбувається перехід в Магазин).

7.1.2. Чи не минув термін, протягом якого покупка відображається в особистому кабінеті Користувача (інформація про термін відображення міститься на сторінці рекомендацій щодо вчинення покупок в конкретному магазині, звідки здійснюється перехід в сам магазин, під заголовком).

7.1.3. Авторизація Користувача в Магазині, за умови реєстрації в ньому, здійснена до переходу з Сервісу.

7.1.4. Вибір товару, заповнення кошика і оформлення замовлення (або будь-який з цих дій) проведені Користувачем до переходу з Сервісу.

7.1.5. Замовлення було оформлено Користувачем не відразу після переходу в Магазин.

7.1.6. Оформлення та оплата замовлення Користувачем зроблені з різних пристроїв - може бути застосовано для китайських торгових майданчиків.

7.1.7. При оформленні замовлення Користувача за гіперпосиланнями на сайті були відкриті додаткові вікна або вкладки.

7.1.8. Покупка здійснена Користувачем в режимі браузера «Інкогніто» або іншому приватному режимі.

7.1.9. Оформлення замовлення Користувачем від початку і до кінця відбувалося не в рамках однієї браузерної сесії.

7.1.10. В процесі покупки Користувачем відбувалися кліки на сторонні банери або посилання будь-якого змісту.

7.1.11. В процесі покупки або оформлення замовлення Користувачем використані купони, знижки, промокодом і інші пропозиції магазина.

7.1.12. Користувачем використана дисконтна карта, карта лояльності магазину.

7.1.13. В налаштуваннях браузера Користувача заблоковані cookie-файли.

7.1.14. Включений AdBlock або будь-який інший блокатор реклами на пристрої Користувача.

7.1.15. У браузері Користувача встановлено розширення стороннього Кешбек-сервісу.

7.1.16. При оформленні покупки Користувачем використана будь-яка бонусна програма або програма лояльності.

7.1.17. Замовлення оформлене і сплачене Користувачем від юридичної особи або ПП (СПД, ФОП).

7.1.18. Оформлення замовлення та оплата проведені Користувачем через мобільний додаток магазину (виняток AliExpress).

7.1.19. Покупка здійснена Користувачем в кредит, розстрочку, «Оплату частинами» і іже з ними.

7.1.20.В антивірусі, брандмауері або сторонньому розширенні браузера Користувача стоїть блокіратор реклами.

7.1.21. Нестабільне інтернет з'єднання на пристрої Користувача під час оформлення замовлення.

7.1.22. Програмний збій всередині мережі Користувача і / або Магазину.

 

8. СТАТУС Кешбек

8.1. При дотриманні Користувачем рекомендацій Сервісу, умов Магазинів-партнерів по здійсненню покупок, замовлення, зроблене з використанням Сервісу, відображається в Історії покупок Користувача і супроводжується нарахуванням Кешбек, відповідно до встановленої процентної ставки. Кешбек нараховується в статусі «В очікуванні». Кешбек нараховується на фактичну вартість товару, без урахування вартості доставки і інших витрат, після застосування знижки від Магазину.

8.2. Після здійснення покупки на Віртуальному рахунку Користувача відображається відповідний Кешбек зі статусом «В очікуванні».

8.3. Кешбек нараховується в гривнях. Якщо замовлення оплачується в іноземній валюті, то сума Кешбек конвертується в гривні за курсом Нацбанку України на день покупки.

8.4. Період, протягом якого Кешбек може перебувати в статусі «В очікуванні», залежить від різних факторів, що знаходяться поза контролем Адміністрації Сервісу. Період статусу Кешбек пов'язаний з термінами оплати, доставки товару, можливого повернення або обміну, які визначаються Партнерами / Рекламодавцями.

8.5. За фактом передачі даних і підтвердженням Партнера / РЕКЛАМОДАВЦЯ про вчинені і доставлених Користувачеві покупках, при відсутності повернення і обміну покупки, Кешбек зі статусом «В очікуванні» отримує статус «Доступно», після чого Користувач може вивести Кешбек з Віртуального рахунку будь-яким зручним для Користувача способом .

8.6. Партнер / Рекламодавець Аліекспресс підтверджує покупку протягом 10 днів з моменту підтвердження отримання товару покупцем в особистому кабінеті Магазину. Після отримання підтвердження від Партнера / РЕКЛАМОДАВЦЯ Аліекспресс, Кешбек автоматично стає доступний для виведення.

8.7. Сервіс не несе відповідальності за затримку підтвердження замовлень Магазинами Партнерів / Рекламодавців.

8.8. Якщо Магазин вважає, що замовлення було оформлено з порушеннями його правил і правил Сервісу, Магазин відмовляє в підтвердженні замовлення і виплати Кешбек. Замовлення переходить в статус «Покупка не підтверджена магазином», нарахований за нього Кешбек анулюється.

 

9. АНУЛЯЦІЯ Кешбек

9.1. Кешбек анулюється в наступних випадках:

9.1.1. Скасування замовлення Користувачем.

9.1.2. Повернення, обмін товару Користувачем.

9.1.3. Замовлення не викуплено Користувачем або викуплено не в повному обсязі.

9.1.4. Неможливість поставки товару продавцем.

9.1.5. Внесення в замовлення будь-яких корективів після оформлення (як з боку Користувача, так і з боку продавця, в т.ч. розформування замовлення на два або кілька окремих, або, навпаки, об'єднання).

9.2. Адміністрація Сервісу також має право анулювати, коригувати або іншим чином змінювати Кешбек з будь-яким статусом в зв'язку з можливими помилками при його нарахуванні та / або виплаті, а також у зв'язку з будь-якими діями, які будуть визнані Адміністрацією як обманні, несправжні, шахрайські.

9.3. Адміністрація Сервісу залишає за собою право на свій розсуд приймати всі розумні заходи проти шахрайських дій і зловживань з використанням Сервісу в тій мірі, в якій це буде необхідно.

9.4. Користувач повинен бути готовий пред'явити на прохання Адміністрації копії платіжних документів щодо замовлення, його детальні скріншоти.

9.5. У разі видалення облікового запису відповідно до цієї Угоди, в тому числі за запитом Користувача, всі кошти, які відображаються на Віртуальному рахунку, анулюються і відновленню не підлягають.

 

10. ВИВЕДЕННЯ КОШТІВ

10.1. Кешбек зі статусом «Доступно» може бути виведений Користувачем будь-яким запропонованим Сервісом способом: на гривневу карту будь-якого українського банку або мобільні номери українських операторів зв'язку.

10.2. Для виведення коштів необхідно створити відповідну заявку з коректно зазначеними реквізитами для виплати (номер банківської карти, мобільного телефону). Час обробки заявки на виведення коштів - 3 робочих дні з моменту оформлення. Статус заявки ( «В обробці», «Успішний переказ») користувач може відстежувати в особистому кабінеті. Ніякого звіту в іншому вигляді щодо стадій обробки заявки і виведення коштів Сервіс Користувачеві не надає.

10.3. Якщо реквізити вказані Користувачем невірно (неправильний номер карти), заявка на виведення коштів буде анульована в порядку черги обробки, зважаючи на неможливість здійснення виведення, кошти повернуться на Віртуальний рахунок Користувача. За відповідність зазначених для виведення реквізитів вірним несе відповідальність Користувач. Скасування поданої заявки на виведення коштів за запитом Користувача може бути анульована Адміністрацією, якщо гроші з рахунку Сервісу ще не списані на баланс платіжної системи, використовуваної для переказу Кешбека Користувачам.

10.4. Мінімальна сума для виведення Кешбек - 25 гривень. Комісія за зняття коштів з Користувача не утримується. Однак вона може утримуватися банком-емітентом при надходженні коштів на карту, згідно з тарифами обслуговування банківської карти.

10.5. Кешбек виплачується в гривнях. Якщо замовлення оплачується в іноземній валюті, то сума Кешбек конвертується в гривні за курсом Нацбанку України на день покупки.

 

11. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

11.1. Користувач визнає і погоджується з тим, що Сервіс надає послуги Кешбек на умовах «як є», без будь-яких гарантій, як прямих, так і непрямих.

11.2. Сервіс не надає гарантій щодо наслідків використання Сервісу.

11.3. Адміністрація Сервісу не несе відповідальність за безперебійну роботу Сервісу.

11.4. В обов'язки Сервісу не входить контроль легальності або нелегальності переданої Користувачу інформації, визначення прав власності і законності передачі, прийому або використання інформації.

11.5. Адміністрація Сервісу не надає гарантій того, що Сервіс може підходити для конкретних цілей використання. Користувач визнає і погоджується з тим, що результат використання Сервісу може не відповідати очікуванням Користувача.

11.6. Адміністрація та / або власник Сервісу ні при яких обставинах не несуть відповідальність за будь-який непрямий, випадковий, ненавмисний збиток (включаючи упущену вигоду, збитки, завдані втратою даних), викликаний у зв'язку з використанням Сервісу або неможливістю його використання, в тому числі в разі відмови роботи Сервісу чи іншої перерви у використанні Сервісу, навіть якщо Адміністрація Сервісу попереджала або вказувала на можливість такого збитку.

11.7. Користувач самостійно несе відповідальність за свої дії по використанню Сервісу.

11.8. Користувач самостійно несе відповідальність за дотримання прав третіх осіб, чинного законодавства, цієї Угоди, при використанні Сервісу.

11.9. За порушення, допущені Користувачем, Адміністрація має право відмовити Користувачеві в подальшому наданні доступу до Сервісу або обмежити таке надання повністю або частково з повідомленням Користувача або без такого.

11.10. Сторони Угоди звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання своїх зобов'язань за Угодою, якщо таке є наслідком обставин непереборної сили, що виникли після набрання чинності Угодою, в результаті подій надзвичайного характеру, які не могли бути передбачені і запобігти певними заходами.

11.11. Користувач повністю приймає на себе відповідальність за сплату всіх податків, зборів та внесків стосовно будь-якої Транзакції, укладеної з використанням Сервісу. Користувач зобов'язаний самостійно здійснювати розрахунок суми та сплату всіх податків, що стягуються з користувача відповідно до правил оподаткування країни його проживання.

11.12. При покупці Користувачем будь-яких товарів і / або послуг на сайтах партнерів, доступ до яких може бути отриманий з використанням Сервісу, все що випливають з процесу купівлі-продажу права та взаємні зобов'язання сторін виникають безпосередньо між Користувачем і Магазином-партнером.

11.13. Організатор Сервісу не несе і не буде нести жодної відповідальності перед Учасником Сервісу за наявність того чи іншого товару, його комплектність, якість, безпеку, експлуатаційні особливості, товарний вигляд, терміни доставки, терміни повернення, гарантійні терміни і інші параметри товарів / послуг, взаємодії між Магазинами і Користувачами.

11.14. Організатор Сервісу не несе відповідальності в разі, якщо сайт Партнера або його представник з якої-небудь причини не врахує покупку Учасника Сервісу, не виплатить Сервісу комісійних, з яких виплачується Кешбек, отже, Кешбек за покупку не буде нарахований.

11.15. Організатор Сервісу не несе відповідальності за будь-які затримки перерахування комісії, з якої виплачується Кешбек, що сталося не з вини Організатора Сервісу і знаходяться поза контролем Організатора Сервісу. Зобов'язання Організатора Сервісу по виплаті відповідних сум вважаються повністю виконаними з моменту списання відповідної суми грошових коштів з розрахункового рахунку Організатора Сервісу.

11.16. Організатор Сервісу вживає всіх розумних заходів і докладає зусиль для того, щоб вся інформація на Сайті була точною, достовірною та актуальною. Проте, Організатор Сервісу не гарантує точність і актуальність будь-якої інформації, розміщеної на Сайті, і не приймає претензій щодо будь-яких збоїв, помилок і неточностей в роботі сайту, а також будь-якого збитку, що є їх наслідком.

11.17. Організатор Сервісу не несе відповідальності за зміст сайтів третіх осіб, в тому числі сайтів Партнерів, можливість відвідування яких передбачена цим Сервісом.

 

12. РОБОТА СЕРВІСУ

12.1. Адміністрація виконує всі необхідні дії щодо забезпечення стабільної роботи Сервісу, однак не гарантує постійний доступ до даних Сервісу для користувачів з огляду на можливі непередбачені технічні збої, запланованих робіт.

12.2. Сервіс не виключає ймовірності виникнення збоїв в роботі сервісу через технічні неполадки або злочинних дій з боку третіх осіб. У разі появи такої ситуації, Сервіс залишає за собою право призупинити роботу сервісу або його окремих розділів до моменту усунення загроз чи помилок будь-якого походження.

12.3. Організатор зобов'язується усувати виниклі технічні неполадки в найкоротші терміни, здійснювати всі необхідні дії, спрямовані на подальшу коректну роботу Сервісу.

 

13. ГАРАНТІЇ ЗБЕРЕЖЕННЯ інтелектуальної власності

13.1. Копіювання, передрук, будь-яке інше використання матеріалів і інформації, що містяться в межах Сервісу, без попереднього узгодження з Адміністрацією Сервісу, заборонені.

 

14. ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ

14.1. При вираженні згоди з регламентом Сервісу, відображеним в даній Угоді Користувача, Користувач дає згоду на обробку та зберігання своїх персональних даних виключно з метою якісного надання послуг йому, як Користувачеві Сервісу.

14.2. Персональні дані користувачів доступні обмеженій кількості працівників Сервісу, для відстеження процесу нарахування та виплати Кешбек, розвитку Сервісу.

14.3. Надання інформації про Користувача стороннім сервісам (наприклад, при переказі грошових коштів на зазначені Користувачем реквізити), супроводжується досягненням консенсусу щодо збереження її конфіденційності. Сервіс залишає за собою право відкрити особисту інформацію Користувача, якщо того вимагають правоохоронні або судові органи.

14.4. Будь-які персональні дані, надані Користувачем в ході листування зі Службою підтримки, будуть використані тільки з метою вирішення поставленого Користувачем питання.

14.5. Сервіс не передає персональні дані Користувача своїм Партнерам. Однак інформація про замовлення, номер замовлення і його сума можуть бути доступні Партнерам Сервісу, представникам партнерської програми зважаючи на специфіку механізму нарахування Кешбек, з метою коректного відстеження замовлень користувачів. Дана інформація не розголошується іншим особам, які не мають відношення до роботи Сервісу.

14.6. Сервіс містить посилання на сайти рекламодавців. Кожен з рекламодавців дотримується власної політики конфіденційності, яка може відрізнятися від політики конфіденційності Сервісу.

 

15. РЕФЕРАЛЬНА ПРОГРАМА

15.1. Кожен Користувач Сервісу може використовувати своє реферальне посилання для залучення нових користувачів, з метою отримання винагороди від Сервісу.

15.2. Реферальне посилання Користувач має право відправити друзям або розмістити її на своєму сайті, сторінці в соціальній мережі. Користувачі, які перейдуть за цим посиланням і зареєструються в сервісі, будуть враховані, як залучені Користувачем реферали.

15.3. Користувач власник реферального посилання отримує 10% від суми Кешбек, отриманого залученими Користувачами. Винагорода виплачується протягом 1 року з моменту реєстрації реферала.

15.4. Користувачеві категорично заборонено реєструвати другий аккаунт за своєю реферального посиланням. За порушення цього правила обидва аккаунта Користувача будуть заблоковані без повернення грошових коштів.

15.5. Користувачеві забороняється розсилати СПАМ і використовувати контекстну рекламу для залучення нових користувачів на Сервіс.

 

16. АКТУАЛЬНІСТЬ ЦІЄЇ УГОДИ

16.1. Дана угода набуває законної сили дії для Користувача з моменту реєстрації Користувача, і до моменту видалення його облікового запису в сервісі.

16.2. Адміністрація залишає за собою право вносити будь-які правки і зміни в цю угоду без попереднього повідомлення користувачів.